feedburner

Enter your email address:

Adsense: Jana Pendapatan Autopilot dengan Blog

Labels: ,

Google Adsense? rasanya sesiapa yang telah mempunyai Blog (terutamanay English Blog) sudah biasa mendengarnya. Secara ringkasnya ia adalah satu program affiliate (perkongsian keuntungan) antara pemilik blog dengan advertiser (di sini adalah pihak Google Adsense). Pihak Google akan meletakkan iklan-iklan berkaitan dengan penulisan di blog anda dan apabila terdapat klik daripada blog daripada pengunjung anda yang bertujuan berminat dengan iklan tersebut maka pihak google akan membayar anda sejumlah perkongsian keuntungan.

picture credit to www.2host4u.com


Untuk mengetahui bagaimana proses mendaftar, membuat blog, memasukkan link banyak terdapat maklumat di internet, tetapi ia mungkin agak memeningkan dan membosankan kerana banyak try and error perlu dilakukan kerana lambakan maklumat dan masalah yang utama apabila anda sukar memahami bahasa inggeris.

Oleh itu, jikalau anda berminat atau ingin mencuba menjana pendapatan google adsense, anda boleh mendapatkan Ebook ini.


jikalau anda masih was-was, anda cuba dahulu FREE ebook yang disediakan. terus terang saya cakapkan, dengan hanya membaca dan mempraktikkan daripada panduan percuma tersebut, anda sudah boleh:
  • membuat mencari tajuk yang sesuai (rendah saingan tetapi terdapat permintaan!!).
  • membuat blog (dengan platform blogspot).
  • mendaftar akaun adsense.
  • meletakkan akaun adsense 
  • dan mungkin akan menjana pendapatan daripadanya!!!.
untuk teknik yang lebih advance, setelah anda mempraktikkan apa yang terkandung dalam FREE ebook tersebut, baru anda fikirkan henda beli atau tidak bagi menajamkan lagi teknik-teknik adsense anda.

Selamat Mencuba!!. 

1 comments:
gravatar
Online Viagra said...
July 28, 2010 at 3:13 AM  

A word of appreciation for you.The art of doing of writing things is excellent.Keep posting articles like these.A very good article post.I must appreciate you knowledge about the subject.Thanks for sharing the relevant stuff, I was searching since a very long time.

Kamagra

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails