feedburner

Enter your email address:

zaman dahulu kala

Labels:



semalam aku godek2 external hard disk ... nih member lama aku punya pasal la nih ... request cari assg lama aku time keja as RA (Research Assistant). dia nk buat rujukan utk thesis phd dia. pas dlm doc2 tuh aku tgk la blk gambar time aku belajar utm dulu . aku jumpa la dua gambar nih yg aku edit bertahun yg dulu. satu gambar dgn UTM masa aku buat prakdan satu lg ngan bebudak sekolah aku lps SPM. nih le gambarnyer ,...




gambar kt atas gambar aku ngan member2 kamcing sekolah aku ...aktiviti kegemaran dahulu kala... bercamping !!


nih plak gambar ngan bebudak utm ... mcm2 event kitaorg layan time praktikal.

3 comments:
gravatar
tgz said...
October 18, 2009 at 5:00 PM  

gile arr..muda remaja lagi time ni..teringat aku mula2 kenal ko, x caya ko dah kawin..haha

gravatar
areyoy said...
November 2, 2009 at 5:44 PM  

cayalah daus..teringat aku zaman2 blaja kat UTM dulu...dah besar dah anak ko eh...good luck bro!

gravatar
Anonymous said...
November 4, 2009 at 9:39 PM  

mane ko daus.. xnmpk pun heheh

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails