feedburner

Enter your email address:

Ubat Gigi berFlourida

Labels:

korang perasan tak iklan ubat gigi COLGATE , promote pasal guna ubat gigi berflourida. padahal sblm nih persatuan muslim malaysia ada keluarkan bgtau pasal bahaya flourida (http://www.muslimconsumer.org.my/fluorida/).
sblm nih pn heboh jgak psal ubat gigi Colgate x dpt sijil HALAL, lps tuh agaknya management diorg terus dptkn terus keluarkan iklan heboh pasal COlgate dh dpt sijil HALAL . setakat nih aku dh lama x guna ubat gigi berFlourida nih + aku rasa pilihan aku betul semenjak aku dpt email dr member aku psal persatuan pengguna islam malaysia keluarkan hasil penemuan diorg.




Sebarkan pada rakan-rakan | Dapatkan code widget banner ini





3 comments:
gravatar
tgz said...
September 8, 2009 at 4:30 PM  

so xyah gosok gigi la camni

gravatar
nurish said...
September 8, 2009 at 5:14 PM  

oh ye ke...patutla perasaan aku mcm lain bile tgk COLGATE

gravatar
Firdaus said...
September 8, 2009 at 6:17 PM  

kalo ko perasan dulu pn heboh pasal COLGATE x dpt sijil HALAL. tup2 pas Persatuan Pengguna Islam komen pasal nih , terus keluar iklan dia dh dapatkn sijil HALAL tuh , skrg ayat dia palk "Ubat gigi tak semestinya HALAL , tapi mesti berFLOURIDA"... pandai betul cover line

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails